Centre De Détention De Québec — Point Of Interest in Ville De Québec La Haute Saint Charles

We are glad to greet you!

Centre De Détention De Québec

Point Of Interest at 500, rue de la Faune, Ville de Québec, QC G1G 5E4, Canada, Ville De Québec La Haute Saint Charles, Quebec, G1G 5E4 . Here you will find detailed information about Centre De Détention De Québec: address, phone, fax, opening hours, customer reviews, photos, directions and more.

Rating

Based on 4 reviews

Categories:
Region:
Quebec
Address:
City:
Ville De Québec La Haute Saint Charles
Postcode:
G1G 5E4

Photo gallery

Office photos Centre De Détention De Québec -->
  • Office photos Centre De Détention De Québec
  • Centre De Détention De Québec road map
  • Centre De Détention De Québec satellite image

About Centre De Détention De Québec

Centre De Détention De Québec is a UK Point Of Interest based in Ville De Québec La Haute Saint Charles, Quebec. Centre De Détention De Québec is located at 500, rue de la Faune, Ville de Québec, QC G1G 5E4, Canada,

Please contact Centre De Détention De Québec using information below: Address, Phone number, Fax, Postal code, Website address, E-mail, Facebook. Find Centre De Détention De Québec opening hours and driving directions or map. Find real customer reviews and ratings or write your own review.

Are you the owner?
You can make a change to the company:
Edit this page

Reviews of Centre De Détention De Québec

• Gabriel
    Added 2016.07.03
    Mieux que les cellules du Parc Victoria, mais moins de pression sur les consommateurs de 'drogue' aiderait beaucoup.
  • Scarlett
    Added 2015.06.02
    Le 7/10 du monde qui sont là c'est pour consommation ou vente.
  • Mateo
    Added 2014.12.17
    pas propre,la bouffe est degeux pis tout le reste es de la marde.Comme toute les autres institutions quebecquoise....a la meme image d`une societé pauvre et irresponsable.
  • Lily
    Added 2014.10.25
    Lâchez les consommateurs et occuper vous des Vendeurs!!
Leave your own review about the company:
To curtail
Please rate: